Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen? Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen. De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu? Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk. Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens. Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat? De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven. Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu? Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag. Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal? Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau. |
Waar worden de startnummers bezorgd? Tijdens de inschrijving heb je gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’. Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen. Heb je gekozen voor ‘Factuuradres’ dan wordt het businesspakket naar het factuuradres in jullie dashboard gestuurd. Heb je gekozen voor ‘Adres deelnemer’ dan worden de startnummers naar de adressen van jouw teamleden gestuurd. Wijs je tickets na 4 maart 2024 toe, dan ontvang je de losse startnummers op jullie factuuradres. Het wijzigen van gegevens is mogelijk t/m 4 maart 2024. Wanneer worden startnummers bezorgd? Uiterlijk in de week van het evenement worden de startnummers bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier. |